Rettigheter og betingelser

Kundeservice

– Det er lettest å få tak i Norsk Helse via epost, der vi hele tiden vil være tilgjengelige. Du kan også ta kontakt med oss via telefon til 62 42 60 08 eller post til vår kontoradresse.

Kundeopplysninger

– Når du blir kunde hos Norsk Helse så vil du annenhver måned motta dine bestilte varer sammen med faktura. Hvis du ikke ønsker å abonnere videre på dine utvalgte produkter gir du oss beskjed innen 4 uker etter mottatte varer. Det er også mulighet for å stå over en kortere eller lengre periode om du ønsker dette.

Reklamasjon

– Retur grunnet reklamasjon må skje innen 10 dager etter mottatt vare. Husk alltid å påføre avsenders navn og fakturanummer ved retur. Husk også å oppgi årsaken til reklamasjonen. Manglende informasjon vil føre til at reklamasjonen ikke blir registrert og dermed ikke godkjent.
Varer som returneres til oss der angreretten ikke gjelder, blir belastet med en avgift på 149,- for å dekke våre kostnader for returhåndteringen.
Vår returadresse er: Norsk Helse, Blåklokkevegen 3, 2408 Elverum.

Betalingsbetingelser

– Betaling skal skje senest innen den dato som angis på den medfølgende faktura. Utelater du å betale faktura, mottar du betalingspåminnelse med et purregebyr på kr 65,-. Unnlater du å betale denne, oversendes kravet til inkasso. Renter og tilleggsgebyrer vil bli tillagt i henholdt til gjeldende norske regler og praksis.
Vi forbeholder oss retten til prisjusteringer. Vi forbeholder oss retten til å kansellere innkommende bestillinger.

Fornøyde kunder

-Norsk Helse leverer norskprodusert helsekost av høy kvalitet rett hjem i postkassen din. Alle produkter er produsert i henhold til den internasjonale standarden GMP som også gjelder for legemiddelindustrien.
Har du spørsmål vedrørende din helse og helsekost bør du ta dette opp med din fastlege.

Da vi lever av fornøyde kunder, setter vi stor pris på dine tilbakemeldinger.